کد مطلب:314477 شنبه 1 فروردين 1394 آمار بازدید:185

یا قمر بنی هاشم! اگر این فرزند پسر باشد نامش را همنام شما می گذاریم
نامه ی جناب حجت الاسلام و المسلمین آقای حاج سید ابوالفضل مدرسی به دفتر انتشارات مكتب الحسین علیه السلام:

جناب مستطاب حضرت حجة الاسلام والمسلمین آقای حاج شیخ علی ربانی دام عزه العالی بعد التمجید والاكرام.

از آن جا كه جریان ولادت این حقیر و عنایت حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام را خواسته بودید لذا از لسان ابوین گرامی ام نقل می كنم:

والد گرامیم جناب حجة الاسلام والمسلمین حاج سید محمد مدرسی می فرمود:

خداوند متعال دو فرزند دختر به ما مرحمت فرمود و فرزند پسر نداشتیم. لذا سالی از سال ها ایام محرم و صفر و ایام حزن اهل البیت علیهم السلام كه به عتبات مقدسه مشرف شده بودیم و مادر شما حامله بودند، وارد بر حرم مطهر حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام شدیم در حالی كه دایی های محترم و حقیر اطراف مادر شما را گرفته بودیم تا در اثر ازدحام جمعیت مشكلی برای ایشان پیش نیاید. وقتی وارد بر حرم مطهر شدیم خطاب به حضرت قمر بنی هاشم علیه السلام عرض كردم: اگر این فرزند پسر باشد نامش را همنام شما می گذاریم و از آن بزرگوار خواستم تا از خداوند متعال بخواهد و حاجت ما روا بشود. در همین حین والده می فرمودند: من همچنین خواهشی را از حضرت اباالفضل العباس علیه السلام داشتم كه شب در عالم رؤیا خدمت اخوی بزرگ خودم حضرت حجة الاسلام والمسلمین حاج سید حسن چهل اخترانی رسیدم و ایشان



[ صفحه 429]



با دست خود خطی را دور بطن من كشیدند و فرمودند اگر چیز دیگری هم بود مبدل به چیز دیگر شد. این بود خلاصه ما وقع نسبت به ولادت این حقیر. در خاتمه توفیقات روز افزون شما را در راه خدمت به مكتب تشیع از خداوند متعال خواهانم والسلام.

14 ربیع الثانی 1421 قمری

26 / 4 / 1379 شمسی